Miss Gay, springvägs tränare extraordinarie.

Idag är det kanelbullens dag! Och på tal om bulldeg och knåda och kavla så var jag på mitt livs första thaimassage idag. Underligt hur skönt det kan vara att ha en liten thailändska sittandes ovanpå en och trycka på punkter man inte visste fanns och bli insmord i ett vaselin som luktade Jenka-Tuggumi i 90 minuter. Men skönt var det. Jag visste inte att man kunde ha så ömma punkter i arsl.... sätesmuskulaturen.
Så efter en givande dag med asiatiskt tema för jag är så himla zen av mig så är det dags att slå sig ner framför TV:n och titta på Top Model säsong 492. Ungefär lika många reklampauser är det också. Klockan har slagit 20:35 och vi är redan inne på tredje reklamavbrottet. Wtf? Programmet är väl egentligen inte längre än 7 minuter och måste fyllas ut med något annat. Oj en plus-size model. Hon väger säkert 56 kilo!
Undra om man kan reklamera en Toffefee om den är tråkig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0