Benjamin Syrsa våldtar min hjärna just nu

Men shit vad har jag gjort!? Jag har mobbat en unge! O_O
Kommer hem in på gården och där står det tre äckliga barn med godispåsar, i vanlig ytterjacka och mössa och skriker BUS ELLER GODIS!!! till mig. Och även om jag nu hade gått omkring med 3 kilo godis på mig dagligen hade dom inte fått ändå.
Och så säger så vuxet jag bara kan, som en riktig surkärring "Jag har inget godis, och FÖRRESTEN ska man klä ut sig på Halloween om man ens ska få något godis alls!!" Vad jag inte hade räknat med var att den ena ungen skulle ställa sig och hoppa runt mina ben och skrika "Jag är utklädd, jag är utklädd, jag är utklädd!!!!" Så bara glider det ur munnen på mig innan jag hinner stoppa det "Utklädd? Till vadå?! En jävla dampunge eller!??!?!"
Ouups...
Inte bra....
Som tur var hade killens polare humor (tror jag, om inte dom också är mobbare) och började asgarva. Sen stirrade jag på honom och sade att det var den bästa förklädnaden jag sett.
Sen gick jag.
Och hans polare garvade ännu mer.
Shit jag har säkert förstört hans liv.

Kommentarer
Postat av: Joel från klass 9D Hålabäck typ

HAHA underbart! xD det är ju så som alla tänker men ingen vågar säga ;)

2010-11-07 @ 22:15:16
Postat av: Emma

MEN ELLERHUR! :o Stackars ungen bara... Och mig. Men än så länge har det inte knackat någon sur förälder på dörren, så jag har nog klarat mig :D (Y)

2010-11-14 @ 22:14:50
URL: http://supermercado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0