Dagens + lite mer som är anus

Idag råkade jag snubbla in på en riktig fräsig sida som hette något i stil med "WOW CALCULATE  YOUR SECRET LOVEAFFAIR!" Och det var ju verkligen super spännande. Allt man behövde göra var att fylla i sitt namn och tre namn på killar/tjejer som man var intresserade av så skulle the SUPAH COMPUTAH räkna ut vem som var mest loverboi. A ja me då tänkte jag och fyllde i lite grann och tryckte på räkna ut knappen. Då skickas mina resultat till tjej -95 som hade lagt upp länken på sin bilddagbok. OJ VAD JAG KÄNNER MIG FÅRAKTIG. Verkligen. Fast jag tror inte hon tycker jag verkar så normal efter att detta har plingat in i hennes inkorg:

"Emma Gustafsson

1. Martin
2. Hästen
3. Älsklingsböket"

Hon måste ju tro jag är ett riktigt pervo som har en SUPER ZECRET CRUSH <3<3<<3 på min häst. Men jaja. C'est la vie. 



JO! Fler anus tillägg är följande: 

- Grannarna ovanför oss har en, ja faktiskt, en mekanisk parabol. En parabol som vänder sig var tredje timma, och denna moderna teknink låter ungefär likadant som en stenbumling igenom en cirkelsåg. Fråga mig inte varför den vrider sig. Precis som att 30 cm till höger skulle göra att det skulle bli bättre mottagning från en jävla sattelit i världsrymden. Men så är det. En teologisk teori grundad på grannarnas härkomst är att parabolen måste vara riktad mot en speciell stad med M som begynnelsebokstav. Resten tänker jag låta vara osagt. 

- Jag tappade en utav mina käraste ägodelar, min älskade plattång i golvet. Den sprack. Den gick i tusen bitar, och mitt hjärta i fler. Men räds icke, ty det går att fixa, sa min käre far och kom hem med aluminium epoxykit och lappade igen hålet. 

Fördel:  Min överdrivet expensiva (fick jag reda på) plattång fungerar igen! <3 Stort hurra på det. 
Nackdel: Den luktar fiskgratäng. Jag skojar inte. Så fort man sätter på den så sprider den en doft av fiskgratäng. Eller fiskpudding. Något är det, jag har inte bestämt mig än. Men varmt aluminium epoxykit luktar inte speciellt gott. Men håret blir rakt och fint iallafall. 




Dagens Lunch. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

"Emma Gustafsson



1. Martin

2. Hästen

3. Älsklingsböket"..............................



(L)

2009-05-13 @ 21:05:59
Postat av: lina

för det första, jag har hört den jävla parabolen!!!'

den är galen!!!

för det andra, du kan inte ha en som luktar fisk!!

köp en ny! hahaha

2009-05-13 @ 23:08:53
Postat av: ronjah

vad fan är det som är dagens lunch? :O:O:O



hahaha, det finns två saker som luktar fisk. den ena är fisk.





... den andra är emmas plattång ahahaha

2009-05-15 @ 13:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0