Anus (inte uppföljare till föregående inlägg)

Eftersom att det var längesen jag skrev något här så tänkte jag knepa ihop en liten lista över saker som är anus just nu, enjoy. 

LISTA ÖVER ANUS: 

- Att min engelska lärare satte frånvaro på mig på tisdagslektionen eftersom han tror att jag heter Malin. Nu fick jag alltså frånvaro för att min lärare INTE MINNS VAD JAG HETER. I feel so spechul. 

-  Det flög in en geting i mitt rum just nu. Och jag var tvungen att stänga fönstret för min granne ropar efter sin unge en gång var tredje sekund. Tror ni inte på fan att ungen heter Malin också. 

- Inatt hölls jag vaken utav två katter med så kallade "vårkänslor", varav den ena satt precis under mitt fönster. Efter att ha gått ut på balkongen och kastat onda ögat åt de två katterna och mumlat något om att "gör det bara för helvete" så blev det dock tyst. 

- Nu ropade han Malin igen. Ansikta det för helvete, ungen hör inte. 

- Växelspaksknoppen på bilen jag kör sitter löst, så det kan bli diverse överasskningar då man helt plötsligt försöker växla i luften. Hon verkar också ha en förkärlek till ett australiensiskt pungdjur , då hon hellre hoppar fram än rullar. 

- Och sista anuset är att det snart är studenten, och jag har ingen aning om vad som kommer hända sen. Antagligen som utfyllnadsmaterial på ett mentalsjukus. 

Kommentarer
Postat av: lina

jag ska ta hand om dig, oroa dig inte.:)

2009-05-03 @ 18:00:44
Postat av: Alex

AAANNUUUUS >:(

ush jag hatar ställen med mkt barn. tur att man har fristående villa iaf, så man inte bor helt nära dom..

och ja jag är riktigt nervös inför studenten ... eller... förtvivlad :(

och att lüthi inte kan ditt namn än är bara förnedrande >:|

en till sak som är anus är att jag skjutit upp det med att gå till körskolan så länge att nu ska alla gå till körskolan (alla vill ha körkort till sommaren?) så det finns INGA, ja, INGA, tider!! :<

2009-05-03 @ 19:27:20
Postat av: MODDERÄJTOR

Till Lina:

Det är bra <3



Till Alex:

Jag är också förtvivlad!! Är det inte meningen att det ska kännas bra? Att livet börjar... För mig känns det ju tvärt om nästan ju.. att det går utför T__T



Och att det inte finns några körtider är ju jättejättedåligt!! Körskolan ska ju inte ta in mer elever än vad dom kan ge tider!! :o

2009-05-03 @ 22:40:33
URL: http://supermercado.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0