Instruktionsbok medföljes ej

Jag är fullt medveten om att jag inte har skrivit i min blogg sen ca 203 år före Kristus, MEN DET GÖR INGET FÖR JAG ÄR HÄFTIG ÄNDÅ. För jag bestämmer.
Som dagsläget är så märkte jag till min stora förtjusning att jag behövde skrapa rutan på bilen i morse. Utan vantar. Mycket uppfriskande.
Förövrigt känns det som att någon har spikat upp en vägg bakom näsan på mig och jag inte kan andas. Jag tror jag är allergisk. Mot IKEAS JULPOTPURRI. Fucking ghey.

Bra att veta!
Potpurriet ligger skyddat i en innerpåse av plast. Stick några hål med en nål i plastpåsen så att doftaromen kommer ut.
Så står det på hemsidan. Men vad bra då att jag tömde ut hela blandnigen av gräs, kottar, timotej, kattfot och blå viol rätt ner i tygpåsen och har legat och snörvlat och nyst i 2 dagar. Utöver det hela luktar skiten inte ens gott, utan jag köpte endast för att jag tyckte påsen var söt.
Känns värt.
Man ska heller inte kemtvätta eller torktumla påsen.
Nu ska jag gå och snyta mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0